Ground rules para sa mga Host

Isip usa ka gipabilhan nga miyembro sa komunidad sa HostRooster, hinungdanon nga masabtan ug sundon ang among sukaranan nga mga lagda. Kini nga mga lagda gidesinyo sa paghimo sa usa ka maabiabihon nga palibot, pagsiguro sa usa ka positibo ug kasaligan nga kasinatian alang sa mga host ug bisita. Atong susihon ang mga detalye sa atong sukaranang mga lagda alang sa mga host:

Pasalig sa Pagpareserba

1. Pagpasidungog sa mga Reserbasyon:

  • Gilauman nga pasidunggan sa mga host ang gidawat nga mga reserbasyon ug maghatag usa ka kasaligan nga kasinatian sa pag-check-in.

2. Pagkansela:

  • Kinahanglang likayan sa mga host ang pagkansela sa mga nakumpirma nga reserbasyon gawas kung ubos sa balido nga mga kahimtang. Sa ingon nga mga kaso, ang mga host kinahanglan magtinguha sa paghatag igong oras sa pagpangulo ug mangayo og tabang gikan sa HostRooster.

3. Kasinatian sa Pag-check-in:

  • Ang mga bisita kinahanglan nga dali nga maka-access sa listahan sa check-in, nga adunay tin-aw nga mga direksyon ug updated nga mga detalye sa pag-access nga gihatag sa host.

Tukma sa Takna nga Komunikasyon

1. Panahon sa Pagtubag:

  • Ang mga host o Co-Host kinahanglan nga magamit aron makatubag dayon sa mga pangutana sa bisita o wala damha nga mga isyu sa wala pa ug sa panahon sa pagpabilin.

2. Makatarunganon nga Panahon sa Pagtubag:

  • Ang mga oras sa pagtubag kinahanglan nga makatarunganon, nga gikonsiderar ang kinaiya sa pangutana sa bisita ug ang yugto sa ilang pagbiyahe.

Pagkatukma sa Paglista

1. Tukmang Representasyon:

  • Ang panid sa listahan sa panahon sa pag-book kinahanglan nga tukma nga maghulagway sa balay, lakip ang mga detalye sa pag-book, lokasyon, tipo, gidak-on, pribasiya, kabtangan, pasilidad, ug mga lagda sa balay.

2. Mga Kausaban sa Mga Detalye sa Pag-book:

  • Ang mga tagbalay kinahanglan lamang nga mag-usab sa gidawat nga mga booking nga adunay una nga pagtugot sa bisita.

Paglista sa Kalimpyo

1. Panglawas ug Kaluwasan:

  • Ang mga listahan kinahanglan nga walay mga kapeligrohan sa panglawas, pagsiguro sa kaayohan sa mga bisita.

2. Taas nga Sumbanan sa Kalimpyo:

  • Ang mga host kinahanglan nga magpadayon sa usa ka taas nga sumbanan sa kalimpyo, pagsulbad sa mga isyu sama sa abog, pet dander, ug hugaw nga mga pinggan.

3. Pagbalhin sa Bisita:

  • Ang mga tagbalay kinahanglang limpyo og maayo tali sa matag pagpuyo, lakip ang mga buluhaton sama sa paglaba, pagtangtang sa basura, pag-vacuum, ug pagpanglimpyo sa nawong.

Pagreport ug Paglapas

1. Komunikasyon sa Host:

  • Giawhag ang mga bisita nga makigkomunikar una sa host aron masulbad dayon ang mga isyu.

2. Dokumentasyon:

  • Ang mga isyu kinahanglang idokumento gamit ang HostRooster message thread, mga litrato, ug uban pa.

3. Pagkontak sa HostRooster:

  • Kung dili masulbad sa host ang isyu, kinahanglan nga kontakon sa mga bisita ang HostRooster aron direkta nga ireport ang problema o mangayo tabang pinaagi sa Sentro sa Resolusyon.

4. Matinuoron nga Pagrepaso:

  • Giawhag ang mga bisita nga magbilin usa ka matinud-anon nga pagrepaso nga adunay feedback aron matabangan ang mga host sa pag-uswag alang sa umaabot nga mga bisita.

Pagkupot sa mga Host nga May Tulubagon

1. Pagpatuman:

  • Ang HostRooster komitado sa pagpatuman niini nga mga lagda.

2. Mga aksyon nga gihimo:

  • Ang mga aksyon nga gihimo mahimong maglakip sa mga pasidaan, pagsabwag sa impormasyon, pagsuspinde, o pagtangtang sa mga host o sa ilang mga listahan base sa kagrabe o pagbalik-balik sa mga paglapas.

Pag-apelar sa mga Paglapas

1. Proseso sa Apela:

  • Ang mga host mahimong mag-apelar sa mga desisyon pinaagi sa pagkontak sa suporta sa kustomer o pinaagi sa gihatag nga link aron masugdan ang proseso sa pag-apelar.

2. Pagkonsiderar sa mga Apela:

  • Ang mga apela pagaisipon base sa dugang nga mga detalye nga gihatag sa host, nga gikonsiderar ang bag-o o gitul-id nga impormasyon, mga paglapas sa mga palisiya, o uban pang may kalabutan nga mga kahimtang nga may kalabutan sa (mga) paglapas.

Pinaagi sa pagsunod sa mga sukaranan nga mga lagda, nakatampo ka sa kinatibuk-ang positibo nga kasinatian sa pag-host sa sulod sa komunidad sa HostRooster. Gipabilhan namo ang imong pasalig sa paghatag og komportable ug kasaligan nga pagpabilin alang sa among mga bisita. Kung naa kay pangutana o kabalaka, ayaw pagduhaduha sa pagkontak sa among customer nga suporta. Malipayon nga pag-host!

Leave sa usa ka Reply

Mag-subscribe sa HostRooster pinaagi sa Email

Pagsulod sa imong email address aron mag-subscribe sa HosstRooster ug makadawat mga pahibalo sa bag-ong mga panabut pinaagi sa email.

Apil sa 42.8K ubang subscribers

 

 / 

Sign sa

Send Mensahe

Ang akong paborito

Pagdiskobre og dugang gikan sa HostRooster®

Mag-subscribe karon aron magpadayon sa pagbasa ug makakuha og access sa tibuok archive.

Padayon sa Pagbasa

%d bloggers nga sama niini: